سرخط خبرها
خانه / اخبار / جمهوری اسلامی پرچم دار وحدت در جهان اسلام است

جمهوری اسلامی پرچم دار وحدت در جهان اسلام است

ماموستا نقیبی، مهمان ویژه مراسم هفته وحدت بانه:

جمهوری اسلامی پرچم دار وحدت در جهان اسلام است

جمهوری اسلامی پرچم دار وحدت در جهان اسلام است

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی از مسلمانان اهل سنت منطقه گفت: امروزه رجمهوری اسلامی ایران پرچم‌دار وحدت در جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ماموستا عابد نقیبی ظهر امروز در همایش هفته وحدت که با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در شهرستان بانه برگزار شد، با اشاره به رهبران جریان‌های تکفیری اظهار داشت: رهبران و سردمداران جریان‌های تکفیری که امروز با نام اسلام و اهل سنت حکم تکفیر سایر مسلمانان را می‌دهند با اسلام و احکام آن آشنایی ندارند.

وی گفت: امروز داعش و سلفی‌های جهادی که خود را منتسب به اهل سنت و پیرو پیامبر(ص) می‌دانند باید بدانند که اسلام دین وحدت و انسجام بوده و رسول اکرم(ص) نیز سرآمد تمام سجایای اخلاقی است.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز تصریح کرد: در قرآن از پیامبر گرامی اسلام به‌عنوان بهترین اسوه و الگو برای تمام بشریت نام برده شده است و جنایات داعش و سلفی‌ها هیچ ارتباط و سنخیتی با اسلام و اهل سنت ندارد.

وی گفت: اسلام حتی برای ذبح یک حیوان آداب و شرایطی خاصی گذاشته و باید فرد مسلمان هنگام ذبح شرعی آن را رعایت کند اما جریان‌های تکفیری با قساوت تمام سر مسلمانان را از تن جدا می‌کنند.

ماموستا نقیبی افزود: داعش و جریان‌های تکفیری که داعیه اسلام را دارند آیا تاکنون یک فرد کافر را کشته‌اند اما می‌بینیم که این گروه‌ها تا چه اندازه در کشتار مسلمانان حریص هستند و در این راه از هیچ جنایتی دست نمی‌کشند.

وی با بیان اینکه از ابتدای اسلام تاکنون همه بزرگان دینی سعی در برقراری وحدت بین مسلمانان را داشته‌اند اظهار کرد: امروزه رهبر معظم انقلاب اسلامی پرچم‌دار وحدت و انسجام مسلمانان است.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز با بیان اینکه امروزه دشمن با راه‌اندازی کانال‌های شیعه و سنی به دنبال اختلافات و تفرقه است گفت: فتاوای مقام معظم رهبری به‌عنوان چهره شاخص جهان اسلام و یک اسلام شناس برجسته در سراسر جهان شناخته شده و فرمایشات ایشان بر مبنای ایجاد وحدت بین مسلمانان شیعه و سنی است.

وی ضمن تقدیر از تلاش عالمان دینی در روشنگری افکار عمومی برای دوری از خطر افکار جریان‌های تکفیری گفت: امروز رسالت عالمان دینی بیش از هر زمان دیگری سنگین‌تر می‌باشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *